Tomasz Cisek

Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii do rozwijania biznesu typu offline i online. Były członek zarządu Empik.

Partner oraz Prezes Zarządu Expedyt Sp. z o.o. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Karierę zaczynał jako dyrektor zakupu w sieci reklamowej Ad.net (grupa CR Media). Odpowiedzialny za skomercjalizowanie technologii adserwerowej: DoubleClick i AdOcean. W szczytowym okresie korzystało z niej ok 70% polskiego rynku reklamy internetowej. Koordynował otwarcie oraz rozwój biur spółki w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Dyrektor Zarządzający w Sabela Media Polska, następnie Prezes IMPartner (grupa CR Media). W maju 2002 r. zainicjował I Forum Interactive Advertising Bureau. Występował jako prelegent na spotkaniach IAB Europe w Londynie. Przyczynił się do stworzenia pierwszych w Polsce badań profilu internautów, których wyniki zaprezentowano na konferencji ESOMAR w Los Angeles w 2003 r. W latach 2006 – 2009 Członek Zarządu Empik Sp. z o.o., odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie strategii sklepu internetowego empik.com w zakresie procesów biznesowych w obszarach IT, HR, obsługi klienta, zarządzania produktem, marketingu internetowego oraz logistyki. Komercjalizacja platformy e-commerce ATG w ramach Empik Sp. z o.o. przełożyła się na 10-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 3 lat. Wprowadził również na rynek polski holenderską technologię reklamy afiliacyjnej (TradeTracker). Obecnie wdraża platformę gamifikacyjną Funtiago oraz 3 aplikacje mobilne pod marką Fobeli.

Autor książki E-wangeliści. Prelegent licznych konferencji branżowych.